Kladite se na The Golden League 2024

Zlatna liga je globalno eSports takmičenje koje vode Elite Gaming Channel i Lord_Patito. To je najviše rangirani događaj iz Age of Empire (AoE) IV i nudi više od deset sedmica naporne akcije nekih od najboljih igrača Age of Empire. Sa zajedničkim nagradnim fondom od $125,000, ovaj događaj se smatra jednom od najvećih AoE franšiza.

Ovaj događaj, kao i većina eSport turnira, je u potpunosti online. Zlatna liga počinje sa igračima koji učestvuju u dva jednodnevna kola kvalifikacija. Igrači koji se kvalificiraju za glavni događaj, koji uključuje 64 igrača, igraju u tri runde. Osam najboljih igrača iz svake grupe takmiče se u round-robin formatu nakon svakog kola. Zatim se biraju četiri najbolja za doigravanje za vikend.

O Age of EmpiresDoba razvoja imperijaZašto je Zlatna liga popularna?Pobjednički timovi Zlatne lige i najveći trenuciGdje i kako se kladiti na Zlatnu ligu?
Lejla Kovačević
WriterLejla KovačevićWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

O Age of Empires

Age of Empires je nagrađivana igra strategije u realnom vremenu (RTS) s ukrašenim naslijeđem koje se proteže više od jedne decenije. AoE je posebno prepoznatljiv po svom strateškom igranju usidrenom na ključnim istorijskim civilizacijama. Naziv se širi kroz historijska vremena, od kamenog doba do modernog doba. Još bolje, serija također snima neka legendarna stvorenja zajedno s drevnom mitologijom. Iako se iz igre može mnogo naučiti, u igri je više uživanja.

Age of Empires je prvi put objavljen 15. oktobra 1997. Od tada je brend AoE prodat u više od 15 miliona primjeraka, što ga čini jednim od najpopularnijih naslova u svijetu RTS žanr. AoE serija je bila sila s kojom se treba računati u PC igrama tokom posljednje decenije. Dok neke video igre koriste neke od AoE mehanike, nijedna ne odgovara reputaciji i ugledu povezanim s AoE.

Igranje

Cilj igre je omogućiti igračima da razviju svoju civilizaciju od šačice lovaca i okupljanja kako bi formirali ekspanzivno carstvo iz željeznog doba. Da bi osigurao pobjedu u igri, igrač mora aktivno prikupljati resurse za igru iz novijih zgrada i koristiti napredne tehnologije. Slično tome, resursi se moraju štedljivo koristiti jer su obično oskudni kako se igra odvija.

Značajno je da igra ima 12 civilizacija, od kojih svaka ima jedinstvene atribute. Kako se igra odvija, igrači moraju napredovati kroz četiri faze. To uključuje kameno doba, doba alata, bronzano doba i željezno doba. Svaki napredak u igri pokazuje da igrač zarađuje nove tehnologije, oružje i jedinice.

Doba razvoja imperija

Kao što je ranije pomenuto, istorija Age of Empire datira još od 1997. godine, kada ga je Ensemble Studios izbacio. Tokom svojih ranih godina, igra je bila jedna takve vrste, kombinujući savršenu kombinaciju Warcraft i Civilizacija. Iako je ova igra imala neke softverske pozadine, brzo su se riješili korištenjem zakrpa.

Doba carstva II

Age of Empire II, The Age of Kings, bio je drugi naslov u seriji, objavljen u septembru 1999. Iako je ova igra imala nekoliko sličnosti sa svojom prethodnicom, imala je i superiorne karakteristike, zbog čega je pobrala brojna priznanja i nagrade u krugovima igara . Tokom godina, ovaj naslov je prošao brojna poboljšanja, uključujući 4K grafiku, podršku za Xbox Live i ekskluzivna dostignuća.

Doba Carstva III

U oktobru 2003. AoE fanovi su dočekali Age of Empires III, izgrađenu na poboljšanoj verziji Age of Mythology i ažuriranoj grafiki. Uvođenje Home Cities kao sistema podrške za igrače u novom svijetu. Kao i njegovi prethodnici, AOE III je imao neke ključne ekspanzije, kao što su War Chiefs i Asian Dynasties.

Doba carstava IV

Age of Empires IV, lansiran u avgustu 2017., trenutno je najnovije izdanje u seriji. Prvobitno izdanje je još uvijek imalo nedovršene dijelove, a Age of Empire IV je službeno objavljen u oktobru 2021. Ovaj naslov također vraća igrače u srednji vijek i uključuje neke mehanike i karakteristike ranijih serija koje su uklonjene u AoE III.

Zašto je Zlatna liga popularna?

Popularnost Zlatne lige nikada se ne može dovesti u pitanje, jer Age of Empires privlači više od milion igrača svakog mjeseca. Kao i kod većine eSports događaja, priroda takmičenja je oduvek bila ključna atrakcija za ovu igru tokom godina. Iz perspektive kladioničara, prilika da se kladite na eSport turnire za koje ste strastveni donosi više zabave i uzbuđenja.

Univerzalna priroda eSport online turniri je još jedan razlog zašto je Zlatna liga istaknuta na eSports kladionicama. Ove igre su otvorene za sve i lako ih je pratiti putem platformi za striming, što je ključno za popularizaciju konkurencije.

Klađenje na velike eSport turnire postalo je mainstream. A budući da je eSports klađenje danas popularno, povećao se broj pokazivača koji žele da se klade na Zlatno. Ova potražnja, zauzvrat, znači da kladioničarske stranice ulažu velike napore kako bi osigurale da igrači imaju „dovoljno“ dostupnih opcija.

Ljudi obično prate svoje omiljeni timovi ili igre kada se kladite na eSport turnire. Dakle, to znači da mogu analizirati i plasirati informisane opklade umjesto da prave divlje odabire. Kako se sve više ljudi okreće Age of Empires, broj događaja i prilika za klađenje i dobitak raste.

Pobjednički timovi Zlatne lige i najveći trenuci

S obzirom na to da je takmičenje AoE Zlatne lige u toku, još je rano da se kaže ko je najbolji u takmičenju. Deset nedelja naporne akcije ovog događaja će nesumnjivo dovesti do jednog šampiona.

Igrači i navijači Age of Empires IV uživali su u retkom spektaklu tokom turnira. Dok su neki manje poznati igrači uspjeli izvući neke 'neočekivane pobjede' tokom takmičenja, neki od favorita turnira su također bili dosljedni.

Kako se turnir bliži kraju 29. maja 2022., lako je istaknuti neka obećavajuća imena sa ljestvice. Nešto u vezi sa najboljim esport turnirima je da su vrhunski igrači uvijek dosljedni. Ovo bi trebalo da bude vodeći princip za svakog kladioničara koji je zainteresovan za klađenje na eSport lige ili turnire.

AoE IV najveći trenuci

IV takmičenje First Age of Empire, Genesis Competition od strane Elite Gaming Channel-a, održano je 2021. Na turnirima je veteran AoE igrač sa glavnom nagradom. Pobjednik, Ørjan "TheViper" Larsen, dugogodišnji šampion Age of Empires II, izašao je kao pobjednik u prvom "S-tier" događaju.

U novom takmičenju su se borili igrači iz različitih zajednica. Budući da je Age of Empires IV bio relativno nov dodatak na listi eSport turnira, ovo takmičenje je privuklo velika imena iz drugih naslova Age of Empire, Warcrafta i StarCrafta. Uprkos svim izgledima, TheViper, danas najodlikovaniji igrač Age of Empires II, ipak je osvojio glavnu nagradu pobijedivši u finalu norveškog TheMista" Bonidisa.

TheViperovo postignuće na turnirima bilo je ključno za uspostavljanje njegovog statusa u Dobu Carstva IV. Međutim, on ostaje istaknuti igrač AoE II.

Ključni za poneti

Najveći AoE igrači biće poznati do kraja takmičenja u Zlatnoj ligi 2022. Međutim, takmičenja u eSportu obično su obeležena oštrom konkurencijom zbog dinamike takmičenja. Iako pobjednik zaslužuje počasti, čak i igrač koji je peti na takmičenju može biti izuzetan takmičar. Kladionici koji se klade na eSport takmičenja mogu zaraditi znatne iznose pomjerajući fokus sa glavne nagrade.

Tokom takmičenja, igrači su podvrgnuti raznim opcijama kao što su Otvorena bojna polja, Off-Meta Combat, Ekskluzivni zaključak, Grupna faza doigravanja, i Final Four. Zbog toga je nesumnjivo teško izabrati potpunog pobjednika tokom ranih faza takmičenja.

Gdje i kako se kladiti na Zlatnu ligu?

Zlatna liga je dobro poznat online eSports turnir u kladioničarskoj zajednici. Kao takve, web stranice za online eSport klađenje pokrivaju događaj. Uzimajući u obzir da stranice za klađenje nisu stvorene jednake, neke kladionice imaju tendenciju da zaostaju u nekim oblastima, posebno u rasponu tržišta klađenja. U svjetlu ovoga, ljubiteljima eSporta uvijek se savjetuje da urade neka istraživanja kako bi utvrdili koja kladionica nudi najbolju pokrivenost tržišta klađenja.

Pored pokrivenosti tržišta, drugi faktori kao što su kvalitet kvota, podsticaji za klađenje, dostupnost lokalnih metoda plaćanja i reputacija kladioničara uveliko utiču na izbor igrača.

Nakon što se riješi pitanje koja je najbolja stranica za klađenje, igrač mora pomjeriti fokus na to kako se kladi. Za početak, igračima se savjetuje da iskoriste ponude od kladionice. Zbog prirode eSport šampionata, igrači moraju prihvatiti strateški pristup. A to zahtijeva dinamičan stil klađenja koji minimizira rizike i pomaže u upravljanju bankrollom. Takođe, igrači treba da budu spremni da prate kvote koje daju web stranice za online eSport klađenje, jer često bacaju svjetlo na vjerojatne ishode u bilo kojem eSports prvenstvu ili događaju.

About the author
Lejla Kovačević
Lejla Kovačević
About

Lejla, iz srca Sarajeva, savršeno spaja bogatu bosansku tradiciju s dinamikom svijeta online kasina. Poznata po svojim pažljivim lokalizacijama, postala je svjetionik za igrače koji traže autentičnu bosansku esenciju u online igrama.

Send email
More posts by Lejla Kovačević