Najpopularnije Rocket League stranice za klađenje 2024

Rocket League je automobilska fudbalska video igra koja je objavljena 2015. godine. Igra je prvobitno dizajnirana za PlayStation 4 i Microsoft Windows igre. Nekoliko mjeseci nakon objavljivanja, pušteni su i portovi za Nintendo Switch i Xbox One. Igra ima velike sličnosti sa svojom prethodnicom, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, iako sa nekoliko značajnih razlika.

Igrači mogu kontrolirati automobile na raketni pogon, kojima mogu pogoditi veliku loptu i pokušati postići pogodak na sličan način kao u fudbalskoj utakmici. Vozila mogu skočiti kada se aktivira raketna snaga kako bi udarila loptu dok su još u zraku.

Najpopularnije Rocket League stranice za klađenje 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Sve što trebate znati o esportu Rocket League

Unutar polja postoje označeni prostori gdje igrači mogu proći pored svojih automobila kako bi dobili povećanje brzine. Povećanja brzine se koriste za značajno povećanje performansi automobila i mogu dati igraču brojne prednosti u igri.

Rocket League je objavljena kao modifikacija Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix je razvio borbena kola. Jedan od Psyonixovih ciljeva bio je da učini da se nestvarni automobili osjećaju zabavno voziti bez ugrožavanja realizma.

Nakon što je razvio Battle-Cars, Psyonix je pokušao prodati igru izdavaču kao fudbalsku igru s automobilima na raketni pogon, ali nisu dobili nikakav interes od svih izdavača. Zatim su odlučili da sami objave igru na PlayStation Network-u, gotovo bez marketinga.

Igra je preuzeta preko dva miliona puta. Međutim, studio je ostavio to na neko vrijeme da radi na drugim projektima. Ostali projekti pomogli su u generiranju sredstava koja su kasnije ubrizgana u Battle-Cars kako bi bili uspješni.

Razvoj Rocket League, koji je proizašao iz projekta Battle-Cars, započeo je 2013. godine i koštao je oko dva miliona dolara. Neka od prilagodbi napravljenih za transformaciju Battle-Cars-a u Rocket League uključivale su povećanje broja kadrova sa 30 na 60 kako bi bio prikladan za noviji hardver.

RL eSports

Nakon izlaska na slobodu Rocket League, postao je relativno popularan na raznim streaming platformama, uključujući Twitch. Prva Rocket League Championship Series održana je 2016. godine, sa novčanom nagradom od 55.000 dolara. Ostvarila je više od milion dolara prihoda od prodaje kozmetičkih predmeta i sanduka u igrici. Sredstva su uglavnom korištena za finansiranje drugih takmičarskih događaja, što je rezultiralo povećanom popularnošću igre kao eSporta.

Klađenje na Rocket League 2024 : sve što trebate znati

Igrači se također mogu zabiti u automobile drugih igrača i uništiti ih. Razbijenim automobilima treba nekoliko trenutaka prije nego što se ponovo iznesu. Igrač također može izvesti brojna brza izbjegavanja, poput okretanja u određenim smjerovima i kratkih skokova kako bi izbjegao nabijanje kako bi stekao bolju prednost u pozicioniranju.

Svi mečevi obično traju pet minuta. Ako oba tima remiziraju nakon pet minuta, pobjeđuje prvi tim koji postigne sljedeći gol. Igre se mogu igrati od jedan na jedan do četiri protiv četiri.

Klađenje na Rocket League je relativno slično klađenje na druge eSport igre. Igrači moraju početi pronalaženjem odgovarajuće stranice za igre. Zbog popularnosti igre, pronalaženje stranice za igre koja nudi RL među svojim tržištem klađenja na eSport nije teško kao što to čine mnoga renomirana kazina.

Međutim, igrači bi trebali uzeti u obzir i broj dostupnih događaja. Što više Rocket League događaja nudi web stranica za klađenje, to će igrač imati više mogućnosti za klađenje. Nakon što pronađu renomiranu stranicu za klađenje koja nudi kladionice Rocket League, igrači moraju uplatiti sredstva na svoje račune za klađenje i staviti relevantnu opkladu na Rocket League. Vrste opklada mogu se razlikovati ovisno o ponuđenim tržištima.

Najčešće se opklade obično zasnivaju na timu koji će pobijediti, igraču koji će postići i broju golova. Opklade na Rocket League se takođe mogu kombinovati. Opklade se mogu odnositi i na pojedinačne mečeve ili na cijeli događaj. Proces klađenja može se neznatno razlikovati na različitim stranicama za klađenje, ali principi ostaju isti.

Klađenje na Rocket League je obično prilično zabavno zbog prirode igre. Igrači mogu uživati u igri bez obzira na ishod igre. Svaki meč obično traje samo pet minuta, tako da igrači ne čekaju predugo da saznaju rezultate svojih opklada.

Zašto je Rocket League popularna?

Rocket League je jedna od najpopularnijih besplatnih igara dostupnih na PS4 i raznim drugim platformama. Prilično je popularno što ima aktivnu online zajednicu koja komunicira isključivo o igrici i njenim problemima. Steam Charts procjenjuju da igra još uvijek ima više od 150.000 aktivnih korisnika. Broj se obično povećava tokom velikih događaja.

Takmičenja u eSportu također su značajno pomogla povećanju popularnosti igre. Neka od eSport takmičenja su Major League Gaming i ESL. Psyonix također ima svoju Rocket League Championship Series koja pomaže u održavanju popularnosti igre.

Igranje eSporta na mreži

Rocket League je općenito stvorena da se igra među prijateljima. Najlakši način da se to ostvari je igranje na mreži, iako je moguće igrati van mreže na igraćoj konzoli. Igrači se mogu povezati i takmičiti online na svim platformama na kojima je RL dostupan. Igrači imaju opciju da onemoguće igru na više platformi. Igrači se mogu povezati s drugim igračima na sličnoj platformi samo kada je igra na više platformi deaktivirana.

Da bi se osiguralo glatko igranje, igračima je potrebna stabilna internetska veza. Igra omogućava povezivanje do osam različitih igrača. Međutim, samo četiri različita igrača mogu podijeliti ekran u isto vrijeme.

Big Rocket League eSports igrači

Nekoliko esport igrača stekli su ime zbog svog uspjeha u igranju eSporta. Takvi se obično ocjenjuju po količini novca koju zarađuju na popularnim igrama, uključujući Rocket League. Većina njih zaslužna je i za popularizaciju nekih igara u kojima obično pobjeđuju.

Johan Sundstein je osvojio preko 7,2 miliona dolara na eSportovima, što ga čini najvećom zaradom ikada u eSportu. Sljedeći igrač je Kyle Giersdorf, koji ima više od 3,2 miliona dolara dobitaka. Druga značajna imena su Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg i Joona Sotala.

Zašto igrači vole Rocket League?

Jedan od glavnih razloga za popularnost Rocket League je što je igra iskrena. To znači da igra ne koristi algoritme za određivanje uspjeha igrača.

Igrači se trebaju samo osloniti na zakon fizike bez ikakvog slučajnog odabira. U igri takođe nema elementa pay-to-win. Sve transakcije u igri su samo kozmetičke, koje igrači koriste samo da bi njihovi automobili izgledali estetski bolje.

Još jedan očigledan razlog je taj što je igra prilično zabavna. Grafika i takmičarska priroda igre su glavni faktori koji doprinose tome koliko je zabavna. Naslov igre na više platformi je također prilično privlačan mnogim igračima.

Kako igrati Rocket League kao profesionalac?

Igrati Rocket League je relativno lako. Potrebno je samo nekoliko minuta da svaki novi igrač shvati i zaigra igru. Međutim, da biste postali stručnjak, potrebno je mnogo vježbe jer neke manevre može biti teško naučiti.

Primarna krivulja učenja uključuje poznavanje kontrola igre. Igrači tada mogu početi učiti neke od pozicionih igara i trikova kako bi poboljšali šanse za pobjedu. Igra ima način treninga koji uključuje tutorijal koji pomaže igračima da nauče i poboljšaju svoju igru.

Osnovni tutorijali podučavaju sve što se tiče upravljanja automobilima, izvođenja izbjegavanja i skokova i korištenja pojačanja. Napredni tutorijali nude informacije o izvođenju složenih manevara kao što su dvostruki skokovi, letenje raketama i okretanje naprijed.

Najveći igrači i timovi Rocket lige

Spisak od najveći igrači i timovi Rocket League se kreće od branioca titule do vrućih novajlija. Najbolji igrač je M0nkey M00n, koji igra za tim BDS. Trenutno je na trećoj godini profesionalnog igranja Rocket Leaguea. Ovaj 18-godišnjak je poznat po tome što je stalno vodio svoj tim do pobjede.

Među najboljima je i Jstn, koji igra za NRG tim. Pored uspjeha, poznat je i po tome što je postigao najpoznatiji gol na utakmici. Njegov stil igre je brz, upadljiv i vrlo kreativan. Druga značajna imena uključuju Turbopolsa iz Team Envy, Extra iz tima BDS i Firstkiller iz Team Rogue.

Klađenje na prvenstvo Rocket lige

Svjetsko prvenstvo u eSportu trenutno je poznato kao Svjetska konvencija elektronskog sporta (ESWC). Ovo međunarodno takmičenje uključuje nekoliko eSportova koji se održavaju svake godine. Tipično, nacionalni kvalifikacioni događaji se obično održavaju među timovima iz cijelog svijeta.

Samo pobjednici kvalifikacija stječu pravo da predstavljaju svoje zemlje na prvenstvu. Popularnost događaja raste postepeno, ali stabilno. Trenutno privlači stotine hiljada online gledalaca iz cijelog svijeta.

ESWC je kreirala francuska kompanija Ligarena. Kompanija je ranije bila poznata po tome što je organizovala manje LAN događaje samo u Francuskoj. 2003. godine kompanija je odlučila da postane velika i da bude domaćin događaja kojem su se mogli pridružiti učesnici iz cijelog svijeta. To je označilo rođenje ESWC-a.

Kompanija je potom porasla i promijenila se u Game-Services 5005. Zatim je dovela drugu kompaniju pod nazivom Games-Solution 2009., koja je kasnije stekla vlasništvo nad njenim brendom. 2012. godine, agencija pod nazivom Oxent, specijalizovana za elektronske sportove, kupila je ESWC.

Sve o ESWC-u

Prvi svjetski kup u eSportu, koji je održan 2003. godine, imao je 358 različitih učesnika. Ukupno 37 zemalja učestvovalo je u događaju kako bi osvojili novčanu nagradu od 150.000 eura. Događaj je uključivao samo pet utakmica. Broj učesnika je dostigao 547 do 2006. godine, predstavljajući 53 različite zemlje. Nagradni fond je takođe porastao na 400.000 američkih dolara. Broj utakmica se takođe povećao na sedam.

ESWC se od tada održava svake godine, a broj učesnika se stalno povećava svake godine. Međutim, nagradni fond je oscilirao u oba smjera, pri čemu su neke godine imale nižu nagradu u odnosu na prethodne godine. U nekim godinama, struktura događaja se takođe promenila kako bi uključila poboljšanja koja poboljšavaju iskustvo igrača i gledalaca.

Karakteristike igara u ESWC-u

U 2003. godini, samo pet igara je bilo predstavljeno na ESWC događaju. Među njima su Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 i Counter-Strike Female. Godine 2004. na listu su dodani Painkiller i Pro Evolution Soccer. Svake naredne godine su također dolazile neke nove igre.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for Speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance i League of Legends su neki od ostale igre koje su ikada igrane u ESWC-u.

Kad god su novije verzije igre predstavljene u turnir izdate, zamijenile su starije verzije. Na primjer, FIFA 10 je zamijenjena FIFA 11 2011., a zatim FIFA 13 2012. Najveći broj igara ikada prikazanih u jednom događaju je deset, još 2010. godine.

Osim službenih naslova, turnir obično uključuje nekoliko drugih utakmica. Generalno, skoro svi popularni esportovi se obično igraju, ali se ne prikazuju kao glavni događaji. Igre su kategorizirane kao borbe, pucačine iz prvog lica, online borbene arene za više igrača, trke, sport, strategije u realnom vremenu, pucačine iz trećeg lica i kartaške igre.

Medal Tally

Trenutno najveći broj medalja ima Francuska, a to su 23 zlatne, 14 srebrnih i 25 bronzanih medalja. Sjedinjene Države su na drugom mjestu sa 30 medalja, a slijede ih Švedska i Južna Koreja. Od svih zemalja koje su ikada učestvovale na ovom događaju, samo 32 zemlje su osvojile medalje.

Pronađite savršene kladionice Rocket League

Trenutno nema mnogo kladioničara koji nude tržišta klađenja na Rocket League. Pronalaženje jednog može biti pomalo izazovno. Jednostavan način da ga dobijete je da posjetite stranicu za rangiranje kazina i prođete kroz listu dostupnih. Sljedeći korak uključuje poređenje svih potencijalnih stranica za klađenje kako bi se odredilo najprikladnije.

Taj proces podrazumeva razmatranje broja događaja dostupnih na sajtu, kvota, kredibiliteta provajdera i obrade plaćanja, između mnogih drugih stvari. Pronalaženje odgovarajuće stranice za klađenje osigurava igraču da uživa u najboljem korisničkom iskustvu.

Igrači moraju uplatiti novac na svoje račune prije klađenja na Rocket League. To je osim za stranice koje nude i dozvoljavaju korištenje bonusa bez depozita za klađenje na RL. Sa svim tim skupom, igrači mogu razmotriti sve dostupne opcije klađenja i postaviti relevantne opklade.

To uključuje klađenje na pobjedu tima Rocket League, broj poena i igrača koji će postići gol. Neke od esport kladionica obično prenose utakmice uživo. To omogućava igračima da prate igru nakon klađenja. Također daje igračima uvid u timove i igrače, što može pomoći u donošenju informacija o njihovim kasnijim odlukama o klađenju.

Najbolji timovi Rocket League na koje se možete kladiti

Brojne ekipe su dovoljno dobre da budu rangirane među najboljima. Klađenje na takve timove obično daje igračima bolje šanse za pobjedu, iako obično imaju niže kvote. Rangiranje timova može biti pomalo izazovno zbog brojnih faktora koji se moraju uzeti u obzir. To uključuje:

  • Ukupni učinak tima.
  • Trenutna forma tima.
  • Takmičenja na kojima su timovi učestvovali, između nekoliko drugih.

Tim BDS

Tim najvišeg ranga se zove Tim BDS. Tim je švicarska esport organizacija sa igračima M0nkey M00n, MaRc_By_8 i ekstra. Njih trojica su trenutno pod ugovorom koji će trajati do kraja 2022. Trener tima je Kael. Tim je odigrao stotine utakmica i zabilježio preko 75% pobjeda u serijama i preko 64% pobjeda.

Timska vitalnost

Drugoplasirani tim je Team Vitality, ranije Renault Vitality. Tim ima sjedište u Francuskoj i poznato je da se takmiči u nekoliko različitih eSport igara. Njegovi aktivni igrači su Fairy Peak, Kaydop i Alpha54. Trener tima se zove Mount. Tim ima rekord od preko 67% pobjeda u serijama i 59% pobjeda u utakmicama.

Dignitas

Treći tim se zove Dignitas, ranije pozvan Team Dignitas. Ovaj tim se nalazi u Sjedinjenim Državama, a čine ga Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa i Jessie. Imaju rekord od preko 58% pobjeda u serijama i 54% pobjeda u utakmicama.

Misfits Gaming

Četvrti tim je Misfits Gaming. Američka eSports organizacija ima sjedište u Miamiju. Timski igrači su Mittaen, Arju, Kash i ANDYTHEMANDY. Učinak tima je 70% pobjeda u serijama i 59% pobjeda u utakmicama. Procenti su prilično impresivni, ali ukupan broj utakmica koje je tim odigrao je mnogo manji od ostalih vrhunskih timova.

SMPR eSports

SMPR eSports se također naziva Semper Esports. Vlasnik tima European Rocket League je engleska eSports organizacija pod nazivom Semper Fortis Esports. Igrači su Kassio, Archie, Chausette45 i RamS. Timski učinak je 52% pobjeda u serijama i 51% pobjeda u utakmicama.

Ostali značajni timovi su Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming i Natus Vincere. Bitno je napomenuti da se rang lista obično mijenja s vremena na vrijeme zbog takmičarske prirode igre.

Za i protiv

Pros

  • Igra je zabavna: Najočigledniji profesionalac je da je igra prilično zabavna. Kontroliranje automobila korištenjem zakona fizike u igri ponekad može izazvati ovisnost. Grafika i mogućnost modifikacije estetike automobila također ga čine prilično ugodnim.
  • Igranje igre je jednostavno: Igra ima relativno laka pravila i ciljeve. Kontrole igre su također prilično jednostavne. To olakšava svima da igraju i uživaju u igri, uključujući i početnike.
  • **Igra je besplatna:**Još jedan vrhunski profesionalac je da je igra potpuno besplatna. Igrači ne moraju da brinu o odvajanju od svog novca da bi pristupili igri ili njenim karakteristikama.
  • Igra ima detaljan uređivač automobila: Editor automobila je prilično detaljan, što omogućava igračima da modifikuju svoje automobile do ekstremnih detalja. Izmjene ne utiču na performanse igre.
  • Igra ima način treninga: Igrači mogu učiti ili trenirati kako bi poboljšali svoju igru prelaskom na način treninga. Tutorijali su prilično detaljni i efikasni.

Cons

  • Dužina igre je fiksna: Ne postoji opcija za promjenu dužine igre koja je postavljena na pet minuta.
  • AI timovi često gube previše lako: AI tim obično čini postizanje gola bez napora, ponekad čak i čineći saigračima golove sami sebi
  • Serveri se često mogu pokvariti: Igrači obično doživljavaju kvarove servera s vremena na vrijeme.

Sve o kvotama za klađenje Rocket League

Većina provajdera klađenja obično nudi kvote za klađenje Rocket League na osnovu očekivanog ishoda utakmice. Postoje specifične formule koje se koriste za izračunavanje šansi, koje su direktno povezane sa vjerovatnoćom. Na primjer, vrlo vjerovatno da će tim pobijediti u igri će imati niže kvote, što će rezultirati nižim dobicima. Kvote su obično predstavljene na sličan način kao u autentičnom fudbalu.

Koeficijenti klađenja također se obično mijenjaju kako se igra nastavlja za web-lokacije koje to dozvoljavaju klađenje uživo na Rocket League. Na primjer, izgledi za pobjedu tima mogu prilično pasti ako tim postigne gol.

Koeficijenti mogu varirati na različitim stranicama za klađenje, iako većina njih obično ima zanemarljive razlike. Međutim, postoje neke web stranice za klađenje koje nude znatno bolje kvote od ostalih. Zbog toga je neophodno odabrati najbolju stranicu jer ona direktno utiče na mogući iznos dobitka.

Neki sajtovi takođe imaju različite zahteve u vezi sa kvotama kada se igrači moraju kladiti koristeći bonuse. Igrači moraju ispuniti uslove da bi mogli pretvoriti svoje dobitke u pravi novac. Stoga je bitno paziti na zahtjeve za klađenje kada koristite bonuse za klađenje na Rocket League.

Kako najbolje osvojiti klađenje na Rocket League

Za početak, igrači moraju biti vrlo selektivni sa svojim opkladama. To je posebno slučaj za igrače koji su novi u klađenju Rocket League. Igrači bi trebalo da stavljaju opklade samo na RL za koje postoji veća vjerovatnoća da će imati poželjan ishod umjesto onih koje će najvjerovatnije rezultirati najvećim dobicima.

Istraživanje o timu i njegovim igračima prije klađenja također može pomoći igračima da donesu bolje odluke o klađenju. Prethodni učinak tima, plasman i trenutna forma mogu uticati na očekivani rezultat utakmice.

Igrači takođe treba da koriste pravo taktike i strategije klađenja. To može pomoći igračima da budu mnogo odlučniji prilikom donošenja odluka o klađenju. To je zato što će uvijek znati koju kladionicu i vrstu opklade odabrati za sve opklade koje naprave.

Pravilno upravljanje bankovnim fondom je takođe neophodno. Igrači nikada ne bi trebali trošiti novac koji ne mogu priuštiti da izgube na bilo koju opkladu.

Igrači bi uvijek trebali koristiti sve bonuse koji su im dostupni. Većina provajdera klađenja na esport obično nudi a bonus dobrodošlice. Korištenje takvog bonusa daje igračima priliku da nauče ili vježbaju igru i eventualno osvoje novac bez rizika.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
e-sportovi
About

Jun-ho Kim, južnokorejski dinamični esportski maestro, stoji kao svjetionik znanja na EsportRankeru. Spajajući analitičku snagu sa urođenom ljubavlju prema igrama, Jun-ho razotkriva zamršenu tapiseriju onlajn takmičenja, osiguravajući da igrači ostanu informisani i inspirisani.

Send email
More posts by Jun-ho Kim